Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

ΝΤΡΟΠΗ...ΞΕΦΤΙΛΑ και ΑΔΙΚΙΑ!!!



#ΝΤΡΟΠΗ #ΞΕΦΤΙΛΑ #ΑΔΙΚΙΑ Εγώ ως ΠΑΟΚΤΣΗΣ νιώθω την ανάγκη να ζητήσω ένα τεράστιο συγνώμη από τον PABLO GARCIA γιατί η ομάδα μου δεν είχε το μυαλό, την εξυπνάδα και την διπλωματία να διαχειριστεί σωστά, έντιμα, ειλικρινώς και με ουσία αυτόν τον σπουδαίο άνθρωπο και ποδοσφαιριστή.
Θεωρώ προδοσία και εξευτελισμό όλα όσα έγιναν εις βάρος του από πέρσυ έως σήμερα.
Θεωρώ ότι του γύρισαν την πλάτη όλοι όσοι πριν λίγο καιρό τον αποθέωναν και αυτό δεν τιμά κανέναν γνήσιο παλιό μπεσαλη ΠΑΟΚΤΣΗ.
Ντρέπομαι που η ίδια μου η οικογένεια φέρθηκε έτσι σε ένα από τα πιο σημαντικά παιδιά της, και δεν με πειράζει τόσο η συμπεριφορά της κλίκας που τον έφαγε , καθώς αυτοί κάναν την δουλειά τους, με πειράζει περισσότερο η απαξίωση από αδερφούς συνοπαδούς που στο όνομα του υποτιθέμενου νέου ΠΑΟΚ ξέχασαν... και έγιναν αχάριστοι και αγνώμονες.
Ένας ΠΑΟΚ χωρίς ψυχή και ιδανικά και περηφάνεια δεν είναι ΠΑΝΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΤΩΝ. Είναι απλά μια ποδοσφαιρική ομάδα και εμείς, ή τουλάχιστον εγώ και η γενιά μου, ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΕΤΣΙ.....

ΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ

Ο ΠΑΜΠΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΟΚ
Ο ΠΑΟΚ θα έπρεπε να είναι σαν τον ΠΑΜΠΛΟ (by ΑΔΕΡΦΟΣ#LeoMar ) 





 — https://fbstatic-a.akamaihd.net/rsrc.php/v2/y3/r/lI9EmEqGB3g.pngfeeling sick.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου